Difusió RE-CREA

Hi ha iniciatives que són tant disruptives, que costen d’explicar. En aquest cas, el repte era explicar una iniciativa a mig camí entre el taller, la formació, l’emprenedoria i el coaching… i s’havia de fer amb un cartell i un flyer. Se’n diu “art de carrer” i es tracta d’idear, dissenyar i construir instal·lacions efímeres a la via pública, per tal d’interactuar amb la gent, ja sigui a través del joc o de l’impacte artístic.
El primer que vam treballar va ser el concepte, i així va sortir la idea de dir-ne “RE-CREA”, un nom ambivalent que ens evoca l’ús de materials reciclats per a la construcció de la instal·lació, una manera de crear una cosa nova a partir d’altres coses ja creades. També ens remet al concepte de “recrear”, d’adeleitar els sentits.
Una feina de comunicació molt completa que partia de l’encàrrec d’un cartell, tot i que al final vam haver de crear un concepte, posar-li nom, i explicar-lo.