Redissenyar una marca no hauria de ser canviar una marca de la que estàs cansat. Intervenir en una marca coneguda i reconeguda (encara que sigui en el seu sector) és una feina delicada que cal fer amb molta responsabilitat i objectivitat.
Lenard fabrica teixits tècnics per a roba laboral. La seva imatge de marca estava molt condicionada per algunes marques de producte que havien fet fortuna en solitari dins del sector. Cada marca de producte tenia el seu logo i no tenien cap lligam entre elles, ni tampoc amb la marca corporativa “Lenard”. Alhora, la marca “Lenard” requeria una actualització gràfica per solucionar alguns aspectes formals i d’aplicació.
Pel que fa a la marca “Lenard”, fem una intervenció que manté els seus aspectes essencials, però li dóna un aire renovat i actual.
En quant a les marques de producte, unifiquem el grafisme de manera que totes tinguin un nexe visual clar (tipografia, colors), simplifiquem, resolem problemes d’aplicació, ho fem més gràfic, i mirem de mantenir els aspectes més essencials de cada una d’elles per no “despistar” els seus actuals clients.
El procés s’ha culminat amb l’edició d’un manual de marca complert que recull tots els canvis i resol les noves aplicacions.

Rol: Grafisme

Client: LENARD BCN, S.L.

Evolució marques de produet XISPAL, VALEN-t i ORANGE.
Evolució marques de produet TEC-VIN, ANTISTATIC, i GEA-TEX.
Evolució marques de producte Lenard.
Evolució logo Lenard.
Manual corporatiu i altres aplicacions.