He perdut el MEU logo

T’han demanat mai la teva marca en format vectorial (o vectoritzada) i no has pogut donar-la? Saps quins són els teus colors corporatius o la teva tipografia corporativa? Quan algú et demana: “Envia’m el teu logo!” tremoles de cames i li acabes enviant aquell JPEG (una imatge) que tens guardat a l’ordinador? Tothom a l’empresa té el seu propi JPEG guardat, però ningú sap quin és el bo? Has de saber que HAS PERDUT EL TEU LOGO.

Difusió RE-CREA

Hi ha iniciatives que són tant disruptives, que costen d’explicar. En aquest cas, el repte era explicar una iniciativa a mig camí entre el taller, la formació, l’emprenedoria i el coaching… i s’havia de fer amb un cartell i un flyer. Se’n diu “art de carrer” i es tracta d’idear, dissenyar i construir instal·lacions efímeres a la via pública, per tal d’interactuar amb la gent, ja sigui a través del joc o de l’impacte artístic.
El primer que vam treballar va ser el concepte, i així va sortir la idea de dir-ne “RE-CREA”, un nom ambivalent que ens evoca l’ús de materials reciclats per a la construcció de la instal·lació, una manera de crear una cosa nova a partir d’altres coses ja creades. També ens remet al concepte de “recrear”, d’adeleitar els sentits.
Una feina de comunicació molt completa que partia de l’encàrrec d’un cartell, tot i que al final vam haver de crear un concepte, posar-li nom, i explicar-lo.

Una marca per la dignitat

Una iniciativa particular promou la creació de la BOTIFARRADA PER LA DIGNITAT en ple context de vulneració de drets de persones i institucions a Catalunya. Cal crear una imatge gràfica atractiva per promoure i identificar la iniciativa, que té la vocació de poder-se replicar a qualsevol indret del territori.
Hem buscat un grafisme proper al de les etiquetes de productes alimentaris “amb solera”. Ha de ser un producte que tingui l’atractiu de la proximitat, de la tradició i, per què no, de la qualitat.
A nivell conceptual, incorporem un símbol d’igualtat fet amb dues botifarres: hi ha molts conceptes que deriven de la idea de “dignitat” (llibertat, respecte, justícia, amor), però en la seva essència, a la base, hi ha la idea que tots som iguals com a éssers humans perquè tots partim de la premisa de ser mereixedors d’honor i respecte. La reivindicació de ser tractat igual, amb justícia, sense greuges, és la que (al meu entendre) hi ha en els fonaments de la iniciativa.
botifarradaperladignitat.cat

Catàleg Lenard Knitted Workwear

Catàleg de roba especial de seguretat per a llocs de treball amb riscos. El fabricant de teixits especials Lenard, fa un pas més i presenta una col·lecció de peces de roba ignífuga, antiestàtica, contra l’arc elèctric, o d’alta visibilitat per protegir a treballadors de diferents sectors.
Fem un tractament gràfic que planteja el producte com una unitat de negoci nova de la marca Lenard: Lenard Knitted Workwear.

Estands Rubberex a fires

Darrerament el fabricant de guants Rubberex ha estat a tres fires a Madrid, Barcelona i Amsterdam. Hem dissenyat un espai simple, net en el que destaquen la corporativa i el producte. El sistema ens ha permès adaptar el missatge (segons l’orientació de la fira) i als diferents estands en els que ens hem ubicat.
A la foto, l’estand instal·lat a Alimentària’16.